"Asså, Betty, det här kommer bli typ den grymmaste festen EVER! Lita på mig!" Två timmar kvar tills festen började, och allt var redan ordnat. Det här skulle bli PERFEKT. 
 
 
Festen har börjat och är en självklar succé! Och under alkoholens påverkan (Beth känner en kille) så vågar Crystal stöta på den 5-stjärniga kändisen William Priest. Det verkar som om de kommer bra överens...
 
 
VÄLDIGT bra överens! Ojojoj, hur ska det här gå? Han som är äldre än henne och väldigt känd dessutom?
 
 (Ursäkta det korta inlägget, mitt sims laggade så mycket så jag var tvungen att stänga ner det >.< )

2 kommentarer

lOLLIPOP <3

01 Oct 2013 12:54

oj, jag tror inte att de kommer vara ihop. han kommer typ göra slut på direkten, jag slåt vad om det!

Svar: Vem vet? Kanske får de det perfekta förhållandet, kanske håller det inte.
Emma och Squidon

Klara

01 Oct 2013 17:20

Hur kunde du göra så att de gjorde DET?? Har du mods?

Svar: Jag tror att hon åldrade sin bara för dagen... Men jag vet inte,, om du kollar noga så ser hon mer mogen ut än vad hon såg ut på första bilden. Woohooer moden är jätte svår att ladda ner har typ försökt 20 gånger.. / emma
Emma och Squidon

Kommentera

Publiceras ej