Ursäkta svordomarna, men just nu vill jag helst slänga ut datorn genom fönstret. Det verkar som att filerna med Legacy Bird har gått sönder totalt. Först och främst så dröjer det ungefär ½ minut efter att man har kommit in på spelet innan hela simset stängs ner och den fasansfulla "The Sims 3 har slutat att fungera." -rutan kommer upp. Om man mot förmodan lyckas spela längre än så och försöker spara sina framsteg så händer något nästan lika fansansfullt. Den ökända felkod 12. Japp. Jag har försökt radera bad.filerna, men det hjälper varken mot felkod 12 eller nedstägningen när det gäller den familjen. Jag får helt enkelt ta och göra något annat och låtsas som att Bird-familjen aldrig funnits (Jag som hade planer ända fram till generation 7 :'(  ) Nu har vi alltså inga aktiva legacies här längre och gör inte skäl till vårt namn alls.
 
Falling From Cloud Nine

1 kommentarer

Klara

14 May 2014 08:45

Nää, fy vad tråkigt! Hoppas att det inte blir så på resten av sparningarna också!

Svar: Tack och lov så är det bara den som krånglar, men jag känner ändå att det kanske dröjer ett tag innan jag startar något nytt.
Squidon & Emma

Kommentera

Publiceras ej