Några av er har säkert undrat varför jag inte har sagt ett ord om sims 4 än, och nu hade jag tänkt berätta varför. Jag har inte levt under en sten, tvärtom har jag letat upp allt jag har kunnat om sims 4. Men tyvärr har det jag hittat inte gjort mig särskilt ivrig. Snarare tvärtom. 
 
Ni vet, resten av The Sims-communityt var, precis som jag, lite skeptiskt i början (Åtminstone det de delar av communityt jag har sett) men när vi fick mer information började folks inställning till spelet mjukna och snart hördes upphetsade diskussioner om det nya CAS och den nya grafiken. Det verkar nästan som om jag är den enda som fortfarande inte har förbeställt spelet eller åtminstone önskat sig det i födelsedagspresent eller julklapp. För min del känns det som att det enda som faktiskt uppgraderats är CAS och den här skumma "känslo"-grejen.  Sedan känns det som att de, för att få plats med det, har tagit bort en massa annat som jag älskar med resten av sims-spelen. Som pooler. Hur ska jag nu döda simmarna?! Det skulle ta alldeles för lång tid att förklara exakt vad jag tycker har försämrats, men den korta versionen är att jag tycker att nackdelarna överväger fördelarna. Jag är inte säker på att jag tänker köpa Sims 4 över huvud taget. Men å andra sidan: Jag kanske ändrar mig dagen innan det släpps och köper det ändå. 
 
 Det var min åsikt :3
Kan man se taggar när man läser inlägget?, Sims, Sims 4, Åsikter om sims 4,

Kommentera

Publiceras ej