Jag fäster mig väldigt lätt vid simmar, speciellt om de har ett förhållande med en annan sim (Jag är lite udda) Så varje gång jag skapar en ny sim så kommer jag förr eller senare trumpeta ut att den är den absoluta favoriten of all time. Det här tillfället är inget undantag. Jag skapade en ny sim, Lottie Laurel, för ett tag sen och hon har gift sig med Elise Vandrare och de har två barn tillsammans (Lottie har en alienhybridson också men han är irrelevant) . Nu har jag fått för mig att skapa en ny sparning med bara Lottie och Elise och flytta in de i Isla Paradiso för att ta en massa bilder. Så... Enjoy! (Jag laddar inte ner nya poser så ofta, så ni har säkerligen redan sett de här poserna.) (Jag borde ha tagit bilderna i solnedgången men jag orkade inte vänta tills dess.)
 
 
 
 
 
 
...Och DÄR tröttnade jag på att ta bilder och gick vidare till att "Spela Normalt" på simmarna istället.
 
May The Odds Be Ever In Your Favor

Kommentera

Publiceras ej