Det här handlar inte en som sims. Nu är ni varnade.
 
Jag läste nyss ut Nyckeln (Jag vet, men jag har inte orkat läsa den förrän nu) och jag måste erkänna att jag grät ögonen ur mig på slutet. Med den boken (Och de två före den) har jag skrattat, gråtit, gormat, slagit till luften i frustration, rullat ner på golvet av lättnad och skrikit rakt ut i luften av förskräckelse. Det är en helt fantastisk bok som jag nästan kan säga att den är bättre än sina företrädare. Men slutet - Åh, slutet! Jag hoppas verkligen att de skriver mer för de lämnade ett prefekt slut för det. Om de bara vill så skulle de kunna skriva hundra böcker till! Om det finns en människa som inte har läst denna trilogi så leta då upp din närmaste bokhandel och köp Cirkeln så fort du kan! För dessa böcker är böcker som tål att läsas om och om och om och om igen! Jag kanske är lite översvallande, men det förtjänar dessa böcker verkligen! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej