"HEJ!!!!"
"Hejhej."
"HEJHEEEEEJ!!!!!!!"
"Hej Squidon."
"HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
" -.- Hej."
"HEJ PÅ DIG!!!!! :D "
"Skulle inte du skriva något?"
"Skulle jag? Ja, det skulle jag. Okej."
 
HEJ!!!!!! Jag har varit i Sunne :D Eller rättare sagt; på Selma Spa+ och BADAT!!!! Men det är ingen riktig ursäkt till att jag inte har bloggat, så jag får väl hitta på en bättre.
 
 
Nu har jag en! Jag har spelat Sims 1! Ni vet, originalsimset som kom ut typ 1999? Det ja. Det med usla simsskapar-options och fyra kameravinklar. De flesta av er är väl helt förstummade av förvirring just nu och undrar hur någon kan spela det frivilligt, och mitt svar på det är: Jag har ingen aning..... Det är fullkomligt uselt, men det är fullpackat med nostalgi och irritationsmoment. Det är min ursäkt.
 
Jag kanske till och med lägger upp lite från mitt spelande sen. Var tacksamma.
 
 

Kommentera

Publiceras ej